اس ام اس عاشقانه خنده دار
نوشته شده توسط : توحید

 
1 2 3 4 5 6 7 8  ... تا کی می خوای بشماری؟ بیشتر از اینا می خوامت

عزیزم تو گاو منی ............. ناراحت نشو الان می فهمی . گ: گلمی. ا : آرزومی.و: وجودمی

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه ! ... زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!

طو را اذ سمیم غلب دوصط دارم .
چرا اينجوري نگا ميكني ، مگه بی سوادا دل ندارن ؟!

توی کلبه ، توی بیشه ، رو بخار گرم شیشه ، می نوسیم با تو هستم از گذشته تا همیشه .

از شهرداری واحد سد معبر مزاحمتون میشم ، مهربونیتون سد راه دلمون شده . . . !

از آفتابگردون پرسیدم چرا شبا سرت پایینه ، گفت ستاره چشمک میزنه نمیخوام به خورشید خیانت کنم ، (آفتابگردونتم خورشید من)

گل من خبرنداري دل گلدونت ميگيره اگه تو پژمرده باشي گلدونت برات ميميره

ساعتو نمیشه فهمید ، اگه بی تو سپری شه . طاقت دوری ندارم ، نمیتونم مگه میشه ؟

خدايا عاشقان را غم مده گر دهي 20 درصد هم تخفيف بده





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: