اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : توحید

 

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد ، خروج امکان پذیر نمیباشد .

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .

اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم .

سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم .

عجب روزگاریه ، دل ماله منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه !

ابر چشم به هوای رخ تو بارانیست / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست .

اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف .

ميخوام يه بوسه از لبت/تو روياهام بگيرم/اين قدر دوست دارم/که راضي ام برات بميرم .

تو کوچه ي تنگ دلم / رو اون ديوار کاه گليش / هک مي کنم با دست خويش / دوست دارم به English

اوج نياز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من ديدن روي ماهته .

وقتي تو با مني ندارم هيچ غمي / ميخوام چيکار غمو وقتي تو عشقمي .

اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالي شده
با زدن چند اسمس اين اعتبار را براي مدتي شارژ کنيد !

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم .

بر دریچه ی قلبم نوشتم عشق ممنوع ، ولی عشق آمد و گفت من بی سوادم !

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمانه به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست .

هرچه هستم هرچه هستی ، توی قلبم ریشه بستی / هرچه باشم هرچه باشی ، نمیشه ازم جداشی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: