اس ام اس عاشقانه دوري
نوشته شده توسط : توحید

 

با اشکي که از دوريت بر چهره دارم / تو را تا صبح محشر دوست دارم

 

______________________________________________________

 


پيوند عشق حقيقي ، حتي با مرگ هم گسيخته نميشود چه برسد با دوري !

 

______________________________________________________

 


گرچه از فاصله ي ماه ز من دورتري / ولي انگاه همين جا و همين دور و بري / ماه مي تابد و انگار تويي مي خندي / باد مي آيد و انگار تويي مي گذري .

 

______________________________________________________

 


ميدونم که دلت مثل آيينه صافه / اين فاصله هاست که بي انصافه .

 

_____________________________________________________

 


آه ، تنهايي ما غمگين است / درد دوري به دلم سنگين است / ياد ايام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگين است .

 

______________________________________________________

 


مهربانم اي خوب ياد قلبت باشد يک نفر هست که اينجا بين آدمهايي که سرد و غريبند ، تک و تنها به تو مي انديشد و کمي دلش از دوري تو دلگير است .

 

______________________________________________________

 


منتظر ديدار تو هستم، سهل است بگويم که گرفتار تو هستم، من در پي اين حادثه غمخوار تو هستم، هر چند که دور از مني و من ز تو دورم، بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

 

______________________________________________________

 


براي من که دلم چون غروب پاييز است ، صداي گرم تو از دور هم دل انگيز است

 

______________________________________________________

 


دو چشمت طرحي از باغ بهشته, جدا از تو برام دنياچه زشته, تو آنجا بي منو من بي تو اينجا, چه بايد کرد کار سرنوشته...




:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: