نوشته شده توسط : توحید

 ای 
همراه
مـــــــــن
تنــــــها با تو
تا اوج عشـــــــق 
هـم پـــــــــــــروازم 
با قلب تودلدارمن هم آوازم
توهمپـــــــــای من، تنـــها با من 
هـــــــــــــــــــم آوائـــــــــــــــــــی 
با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــائی 
تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدائی
ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب 
دلگرمی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــدائیـــــــ ـــم
ما، دل میبازیم دریادریا ،تابیکران،عاشقای بی پروائیم
تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــرب ان 
چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب 
تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتــــــــــــــــــــــ اب 
مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان 
بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب
ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی 
عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدا� �یم
ما؛ دل میبازیم دریا دریا تا بیکران 
عاشقـــــــای بی پــــروائیـــــــــم
ای تورؤیـای شبهای مـــــــن 
عشقو ببین تو چشمای من 
دستاتوتو دســت من بگذاردرلحظه های دیـدار





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: